Friday, July 24, 2009

kawin kontrak dapat rm 15 ribu

Assalamualaikum..

crita ni jadi pada aku sendiri.kelmarin (23/07/2009-khamis) aku keja.time rehat, malas nak makan kat cafe.asyik makan benda yg sama je ari2..so, kuar la makan kat luar. mulanya ajak Mr cheah skali, tp dia ada meeting kat plant A. aku p la makan sorang2.xjauh dr ofis.50 meter je kedai makan tu.."Jalil Nasi CAmpur" .bleh tahan jugak ramainya..coz waktu tu time rehat (12.15am). aku pun makn le kat situ.lauk ikan temenung masak lemak, ikan kering, kari ikan, sambal belacan n air teh o suam gelas..haha.smua rm 3.5o je. lepas makan , rehat2kan perut sat smbil baca paper kosmo .then ada sebuah keta benti kat kedai tu..bleh tahan la keta tu ..BMW 5 series..fuhh..siap da awek cun lagik..tapi time kuar keta tu, muka pucat gila..maybe dia xsihat kot.pastu, diorag smua port sebelah aku smbil sorang2 g amik makan.ada 4 org.1 laki, 3 pompuan, maybe mak ayah dia kot..sebab dah tua dah(agak2 je)..tiba2....