Sunday, October 18, 2009

Ehh,..dia tu janda ke gadis lagi??

TENTUNYA anda sudah biasa melihat berbagai-bagai jenis dahi. Lantaran itu di sini ingin saya memberitahu kepada anda bahawa di dahi anda terdapat berbagai-bagai tanda tentang diri anda.Pernahkah anda melihat ada dahi seseorang lelaki yang atau perempuan yang kelihatan sedikit lebam? Selalunya tanda-tanda ini terdapat hanya pada mereka yang kuat beramal kepada Tuhan iaitu sembahyang. Sujud yang lama akan membuat dahi mereka kelihatan lebam.

Tidak terkecuali ada juga dahi yang hitam disebabkan kesihatan mereka. Tetapi bentuk hitamnya agak berbeza dengan orang yang kuat beramal ibadah. Begitu juga terdapat tanda-tanda kepada seorang gadis yang masih dara atau tidak. Tanda ini boleh dikenal pasti melalui perbuatan atau melalui pandangan sahaja.

Seorang gadis yang masih dara akan memiliki dahi yang licin. Tetapi mereka yang pernah melakukan persetububan, biasanya mempunyai kedut sejumlah tiga lapis. Dahi mereka berkedut sewaktu berbual. Terdapat juga dahi orang yang berkedut melebihi tiga lapis. Ini dikatakan orang itu sudah berusia. Akan tetapi kedutan anak gadis yang sudah berumur menjangkau 30-an adalah berbeza dengan kedut yang menonjolkan diri mereka yang tiada dara. Kedutan pada dahi yang tiada dara selalunya tidak terlalu ketara seperti kedutan sudah berusia. Kedutan pada mereka yang sudah berusia akan kelihatan kekal walaupun tidak bercakap. Terdapat garis-garis di dahi yang menandakan mereka itu sudah berusia.

Sebaliknya anak gadis yang sudah tiada dara, akan hanya kelihatan kedutan pada dahinya apabila mereka berbual atau sedang ketawa. Anak gadis atau mereka yang telah berusia tidak akan berkedut dahinya seperti yang saya nyatakan jika tidak pernah melakukan sebarang perbuatan yang membolehkan daranya hilang.

Ingin saya maklumkan bahawa dara anda boleh dengan mudah walaupun dengan akibat daripada suka melancap atau memasukkan sesuatu benda yang agak keras dan kesat dan melukakan pada bahagian dara anda.
Sesetengah pendapat, kedutan di dahi boleh dihilangkan dengan memakan berbagai perubatan tradisional atau pun menggunakan rawatan muka untuk menghilangkan kedut di pipi dan di dahi.

Memang perkara ini tidak boleh membentuk wajah anda kelihatan segar dan tidak berkerut dan berkedut. Tetapi kesan kedut akibat hilang dara sukar dihilangkan. Ianya hanya boleh dicegah daripada berlaku dengan menghindari diri daripada perbuatan yang boleh menghilangkan dara anda. Untuk pengetahuan anda, jika anda ingin meneliti akan kedudukan tanda pada dahi seseorang yang telah hilang dara, anda lihatlah mereka yang telah bersuami. Anda akan lihat ada garis-garis timbul dan lekuk di dahi mereka tetapi kedutan itu tidak meninggalkan kesan garis seperti menunjukkan dia sudah berusia.

Jangan khuatir dengan diri anda yang terdapat kedutan pada dahi anda. Jika anda pasti yang anda tidak pernah melakukan hubungan seks atau atau lain-lain perbuatan sumbang yang membolehkan dara anda hilang, anda tidak perlu risau. Sebenarnya terdapat juga tanda kedut di dahi disebabkan anda kerap berfikir yang keterlaluan. Tetapi kedutan ini tidak menunjukkan anda sudah hilang dara. Kedutan ini hanya kelihatan sesekali sahaja dan ianya tiba apabila anda di dalam situasi sedang berfikir yang keterlaluan. Tetapi kedutan ini, tidak menunjukkan anda sudah tiada dara. Kedutan ini hanya kelihatan sesekali sahaja dan ianya tiba apabila anda di dalam situasi sedang berfikir dan sedikit bermasalah.

Saya ingatkan sekali lagi, kedutan yang membonjol sedikit daging pada dahi seseorang gadis itu membuktikan gadis itu sudah tiada dara lagi. Kedutan ini juga tetap ketara dan tidak hilang walaupun anda tidak berbual dan ketawa. Kedutan ini tidak akan meninggalkan sebarang kesan seperti orang yang sudah berusia.

P/S: Awas!! Jangan sampai dahi anda berkedut akibat dari kehilangan dara anda. Pastikan yang anda sentiasa menjaga kehormatan anda. Di zaman yg mencabar ini..mcm2 dugaan dunia yg datang..so,sama2 saling ingat mengingatkan..